Sunday 26 August 2012

TAQABBALLAHU MINNA WA MINKUM

ASSALAMUALAIKUM SAHABAT2 SEMUA....

Erm...bersua kembali selepas beberapa minggu ana xmuncul dalam ruangan ini...ana pun xtahu kenapa ana xsempat untuk melayani ruangan ini namun ana tahu ALLAH ada perancangannya.....

ALHAMDULILLAH.....

berbalik kepada penulisan hari nie ana nak bercerita tentang satu kalimah yang selalu ana sebut tapi ana xbegitu  fasih Tentang maknanya iaitu TAQABBALLAHU MINNA WA MINKUM. kalimah ini banyak sangat ana dapat masa ucapan raya hari tue. jadi masa ana search berkenaan dengan maksud kalimah ini maka terjumpa lah ana dengan maksudnya iaitu:


Allahurabbi.....begitu besar maksudnya.......

lagi satu nie ana ambil dalam blog sahabat ana 

: TAQABBALLAHU MINNA WA MINKUM ::http://imamyazidalsyifa.blogspot.com/



macam sahabat ana tue tahu jer yang ana memang nak tahu sangat maksudnya

jadi....


marilah sama-sama kita memperbaiki ucapan yang kita buat sempena Hari Raya yer,,,,,,

jumpa lagi

TAQABBALLAHU MINNA WA MINKUM

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...