Monday 28 October 2013

Alhamdulillah


Assalamualaikum sahabat-sahabat ana semua...

Alhamdulillah...hari ini ana sangat bersyukur.... agak-agak kenapa ana sangat gembira hari ini... hal ini kerana :
1) ana dapat meneruskan hidup lagi...

2) ana dapat berbual dengan abah ana tadi...Alhamdulillah...kesihatannya semakin bertambah baik...dan yang paling menggembirakan ana lagi..abah dah tak perlu telan ubat lagi.... seronoknya....

3) hari ini juga laptop ana dah siap dibaiki.... dalam 250 jugak la habis tapi xperlah..mungkin  sebab ana kurang bersedekah jadi Allah guna cara macam nie... hihihi.... 

itu sahajalah buat permulan lap top yang baru dibaiki nie..nanti ana sambung lain kali pula...banyak perkara nak dikongsi nie.... 

okey semua..

Assalamualaikum.... 

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...