Saturday 9 November 2013

hati yang tersakiti


Assalamualaikum semua....

apa khabar hari nie..... ana harap semua sahabat ana diberi kesihatan yang baik dan paling penting ialah setiap hari kita bersyukur dengan kurnian Allah kepada kita.... banyak kurnian Allah pada kita kan...

erm..hari nie ana nak bercerita dengan sahabat tentang hati yang tersakiti.... hati siapa yang tersakiti itu....hati ana...hati antum... atau hati siapa ??

hihii... kalau ana tulis maksudnya hati ana la yang tersakiti.... (agak2...siapa yang menyakiti hati ana nie kan) cuba teka siapa yang sakiti hati ana...cepat...ada yang dapat teka.....hihihi....

ana insan biasa
tahu rasa sedih..rasa gembira..rasa seronok....

ana akan rasa seronok bila dapat menggmbirakan orang...
ana akan rasa sedih bila ada orang yang tidak pandai berterima kasih

sungguh....ana xtipu....
ana akan rasa sedih bila ana dah tolong orang, orang tue langsung xucapkan terima kasih....

ana bukan mengungkit...
tapi ungkapan itu sangat bermakna untuk ana....

Allahurabbi...sedihnya..... 


Allah....Allah...Allah....

::: sabar sayang... kuatkan hati... ikhlaskan hati.... redakan hati ::::

CUBA KUATKAN HATI UNTUK MENERIMA SEMUA INI...... 

WALAUPUN BUKAN SENANG...ANA KENA KUAT....


|| hidup nie indah sayang....jangan bazirkan dengan air matamu.... ||


KEMBALI SENYUM....


ALHAMDULILLAH.... 


Okey....jumpa lagi semua....  Assalamualaikum....


No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...