Saturday 29 March 2014

seminggu berlalu

Assalamualaikum semua....

seminggu sudah berlalu cuti ana dan juga teman seangkatan serta pelajar-pelajar semua....

Alhamdulillah seminggu yang sangat beharga bagi ana dan keluarga ana....kerana sepanjang ana kerja di penang nie, ana hanya balik waktu cuti panjang jer..jadi ana  manfaatkan cuti tersebut dengan penuh bewarna sekali....INI SEMUA BAGI MELIHAT SENYUMAN DI BIBIR TUA MEK DAN ABAH....

mereka merupakan jantung hatiku yang Allah anugerahkan kepada ana untuk ana menyemai kasih dan menyalurkan kasih sayang....

ALHAMDULILLAH, setiap kali bersama mereka merupakan saat yang terindah...itulah nikmat kasih sayang yang berjauhan....

SETIAP PAGI SEBELUM BANGUN AKAN ADA MEK DI SISI MENGURUT MANJA KAKIKU...

SETIAP PAGI JUGA, ABAH ANA AKAN TANYA APA YANG ANA NAK MAKAN....

SETIAP KALI TENGAHARI JUGA KAMI SEKELUARGA AKAN MASAK DAN MAKAN SAMA-SAMA SAMBIL BERGELAK KETAWA

SETIAP PETANG PULA KAMI SEMUA AKAN MELENCONG KE SUNGAI...BERENANG, MANDI DAN BERIADAH BERSAMA...

DAN

DALAM MASA YANG SAMA KAMI JUGA BUAT SEMBAHYANG HAJAT, BACAAN YASIN, DAN BERSELAWAT SAMA-SAMA....

Alhamdulillah....kasih sayang yang Allah berikan itu sangat bermakna....

seminggu sudah berlalu...sekarang ana meneruskan perjuangan di Penang..... bersama my hero....JATUH DAN BANGUN AKAN ANA TEMPUHI DENGAN SABAR DAN TENANG...KERANA ANA TAHU, ALLAH BERSAMA KAMI, ALLAH MELIHAT KAMI DAN ALLAH MENJAGA KAMI...

Teruskan perjuangan....teruskan melangkah...

ASSALAMUALAIKUM



No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...