Monday 22 May 2017

Menanti Esok

Allahurabbi...terasa seakan lamanya  menantinya esok...

apakah yang akan berlaku esok..

apakah perkara yang menyebabkan aku menanti kedatangan hari esok...

erm...Hari Esok akan mendatang dengan membawa sekali pertemuan aku dengan Dr bahagian Fisioterapi..apakah situasi yang akan berlaku esok..apakah esok akan berakhir dengan senyuman ataupun esok akan berakhir dengan air mata dalam mencari keredhaan dalam setiap ujian yang Allah hadirkan... 

Tipulah andai aku kata aku menanti hari esok dengan penuh ketenangan kerana di sebalik setiap detik dan jam yang berlalu hanya Allah yang mengerti seribu rasa yang bermain di fikiran... Hanya Allah yang tahu perkara yang akan aku tempuhi esok..semoga semuanya berjalan dengan lancar....

Andainya esok tidak tiba untuk  diriku semoga sahabat sahabat yang membaca tulisan ini mengirimkan rasa sayang dan rindu ini untuk kedua-dua permata hatiku En Muhammad Bin Ibrahim dan Puan Sanah binti Ismail... semoga kalian berdua sentiasa dalam redha dan rahmat Allah...terima kasih untuk semua kasih sayang yang kalian curahkan padaku...sungguh kak teh bertuah ada mek dan abah... doakan kak teh selalu...  



No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...