Monday, 12 December 2011

aBah

Assalamualaikum semua......

asyik2 perkataan yang sama kan.....perkataan Assalamualaikum nie sebenarnya ialah doa ana untuuk semua...ana doakan semoga semua orang sihat sejahtera ataupun sejahtera ke atas kamu......yang mana jawwab salam ana tue bermaksud dia turut mendoakan kesejahteraan ana.....faham tak????

heheh....pening kan...kalau tgk tajuk ana malam nie tentu semua orang dah tahu kan apa yang ana nak cerita malam nie....ana nak cerita tentang sekeping hati seorang ayah....insan yang sentiasa bersama ana di saat susah dan senang ana....sentiasa senyum dan selalu bertanyakan pada ana " k.teh pandai cukur rambut tak..sambil menunjukkan kepalanya yang mahu dicukur"hehehe....ana apa lagi terus la jawab...."k.teh xpandai la abah.....nanti luka pulak....hehehe......

ana bukan malas tau...tapi ana memang xreti nak cukur kepala abah ana..hehehe....tapi yang selalu ana buat waktu balik ialah potong kuku abah ana......hehehe..yang penting setiap kali dia nak keluar dia akan jumpa ana dantanya ada apa2 tak yang ana nak kirim.....heheeh...sayang sangat abah ana nie kat ana.......ANA PUN SAYANG KAT ABAH tau.......

ana jarang cakap kat abah ana yang ana sayang dia....serius ana cakap..ana MALU.....pelik kan ana nie..malu xbertempat kan..patutnya sayang nie diluah dan diberitahu...tapi xperlah ana yakin yang abah ana tahu ana sayang sangat kat dia......

rasanya tue jer kot yang ana nak bagitahu dulu..nanti lain kali ana cerita pulak....ana sedey sebenarnya...KERANA PADA SAAT DAN MINIT INI ANA MERINDUI INSAN YANG BERNAMA MUHAMMAD BIN IBRAHIM....cupsSSS...ana bukan XRINDU KAT EMAK ANA TAU...ANA PUN RINDU JUGAK KA MAK....TAPI CERITA TENTANG EMAK MENYUSUL SELEPAS NIE.......

Ehhh...kejappppppppppp.................

ABAH....jaga diri baik2 tau....habis belajar nie k.teh balik temani abah dan emak yer..........

hehehe...macam la mereka berdua baca...tapi xperlah nanti ana gtau  mereka.....


siapa2 yang terbaca entry nie...jom sama2 kita luahkan perasaan sayang kita pada ayah dan emak...walaupun xnak ucap perkataan sayang.....cukuplah bertanyakan khabar mereka...sebab mereka rindukan suara kita.....

Rasullullah shallallahu 'alaihi wasallam bersabda:
 
Keredhaan Allah terletak pada keredhaan ibubapa manakala kemurkaan Allah terletak pada kemurkaan ibubapa.

 



 


(◕ ‿ ◕) ::::   (◕ ‿ ◕) :::::::  (◕ ‿ ◕)
 ::::   (◕ ‿ ◕) :::::::  

No comments:

Post a Comment