Saturday 24 December 2011

jom bACa....

ORANG yang paling CEPAT dalam MINTA MAAF
adalah 'ORANG YANG PALING BERANI'..

ORANG yang paling CEPAT meMAAFkan adalah
'ORANG YANG PALING KUAT'... 
dan

ORANG yang paling CEPATmeLUPAkan
KESALAHAN orang lain adalah 'ORANG YANG
PALING BAHAGIA'... 
 (^_^)
 Assalamualaikum......
maaf yer baru nak bagi salam....kata2 tue ana ambil daripada kawan facebook ana...jadi ana nak sahabat-sahabat semua fikirkan tentang kata2 kat atas tue.....

memang malu sangat nak minta maaf...ana pun kalau buat salah agak malu juga kot nak minta maaf tapi kita sama2 belajar untuk meminta maaf yer...walaupun itu bukan salah kita tapi xsalah kan nak merendah ego kita....chaiyok2 sahabat2 semua.....
memaafkan orang lain.....huhuhu......berat kan...tapi xperlah kadangkala pengorbanan yang kita buat tue akan memberi ketenangan pada kita...xperlu nak fikir banyak2 sangat...maafkan jer yer....(senang untuk ditulis tapi dibuat itu susah)tapi sekali sekala berlawan dengan syaitan tue bagus sahabat semua.heheeh..apalah yang ana mengarut nie...
last sekali ialah berkaitan dengan cara nak jadi orang yang paling bahagia....sapa yang xnak bahagia kan....kalau nak bahagia kita mesti melupakan kesalahan orang lain..meh cnie saya kongsi tip dengan anda semua....kita kalau nak lupa kesalahan orang lain sebenarnya senang jer...iaitu kita ingat tentang kebaikan orang itu kepada kita....yup..nescaya kita akan lupakan kesalahan orang itu....

yeZZAA itu saja.......
jumpper lagi.....
ASSALAMUALAIKUM....
SELAMAT BERFIKIR...
 
 (^_^)

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...