Tuesday 23 April 2013

Waalaikumusalam Cik Angin.....

 Alhamdulillah...... bait demi bait saya gagahkan untuk membaca setiap tulisan awak......dan hanya Allah sahaja yang tahu bagaimanakah perasaan saat membaca sambil ditemani oleh muzik itu.....

setiap kenangan yang dibina bersama akan terpahat dalam hati saya dan masih lagi saya teringat senyum manis sahabat saya ini di saat saya memakai stokin kaki dan di saat saya melabuhkan tudung.... Walaupun masa itu hanya seketika tetapi ianya terpahat di hati dan akan membuatkan diri ini mengukir senyum walaupun jauh di perantauan....masih lagi terasa pujukan penuh sabar awak untuk mengajak saya ke arah kebaikan....

INGAT KENANGAN BUAH PRUNE KITA....(di tepi Surau Al-Falah kita mengatur langkah bersama dengan seribu cerita)

usahlah awak risau dan gentar tentang diri ini.....sesunguhnya Allah itu Maha Mendengar dan penjagaan Allah ialah sebaik-baik penjagaan...Allah memang sentiasa bersama dengan kita......Terima Kasih awak untuk ingatan itu......terima kasih untuk segalanya....Terima kasih juga kerana selalu hadir untukku.....

Semoga setiap orang dianugerahkan sahabat sepertimu...dan semoga setiap hari cinta kita dibajai kerana Allah..... Allahumma Amin....

uhibbuki fillah

1 comment:

  1. Alhamdulillah..mengingatimu satu anugerah buatku....Alhamdulillah..cinta di dalam hati saya sudah cukup dgn adanya Allah..kerana Dia melengkapkan semua kekuruangan yg ada...Allahu akbar....Allah Maha Besar.....

    ReplyDelete

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...