Friday 2 October 2015

Farewell

bercerita tentang anak....hihihi...tapi anak yang mana ek??

ramai sungguh anak saya...ada anak saudara...ada anak kawan dan yang paling penting ialah tentang anak didikku yang sudah menjengah usia remaja dan tak lama lagi akan menjengah usia dewasa seperti mama mereka ini... 

adat student form 5 akan buat farewell tapi sayang aku memang tak dapat join farewell kelas yang aku pegang...5SA2..ini kerana waktu mereka buat itu sama dengan cuti sekolah..jadi bila cuti sekolah aku sendiri pun kalut nak balik kampung berjumpa dengan insan tersayang....huhu..cuti panjang jer sayang oiii boleh balik rumah kelantan....apapun saya nak abadikan cerita kamu dalam blog saya...ada masa saya tulis satu persatu tentang kamu semua.. 
https://jvyeap.files.wordpress.com/2015/09/image2.jpg







https://jvyeap.files.wordpress.com/2015/09/image1.jpg 
(Tengok...Rajin tak mereka??..gambar ini saya ambil dari blog ketua kelas. thanks Jay Vin

kelas 5SA2 ialah kelas yang sentiasa gamat dengan gelak ketawa dan apabila gelak ketawa kami bersatu maka ketawaku akan tengelam dengan suara gagah mereka ini...walaupun mereka ketawa dengan gagah, aku sangat sayangkan mereka kerana mereka ialah anak didikku yang baik...sopan santun dan banyak lagi nilai moral yang ada pada mereka...sejuk perut ibu bapa mereka mengandungkan mereka.... 

dalam kelas ini aku ajar Sivik dan Kewarganegaraan... masa kali  pertama  aku masuk kelas masing-masing tekun memandang meja, mungkin takut atau mungkin gentar melihat keseriusan cikgu mereka ini tetapi apabila kelas yang seterusnya mereka mula berdiri di pintu dan menunggu kedatanganku sehinggakan aku malu nak masuk kelas....

" sayang-sayang, comel sungguh kamu semua"

part yang paling best ialah bila kamu sporting....disuruh berlakon kamu berlakon, disuruh nyanyi kamu menyanyi, disuruh baca kamu baca..memang hidup la kelas sivik kita....apapun sorry saya memang tak boleh nyanyi depan kamu...huhuhu...nanti la kita nyanyii...

part yang  best juga  ialah jawab teka teki....asyik Nicholas saja yang kena jawab..kenapa Nicholas sebab dia kan selalu tanya soalan yang pelik-pelik  dalam kelas.....hihihi...jadi saya pun tanya soalan2 pelik la....

okey..nanti saya sambung lagi...terima kasih untuk kenangan manis sepanjang tahun 2015...huhu..jujur wahai anak yang saya sudah mula merindui kamu semua....semoga kamu semua berjaya dalam SPM nanti....




No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...