Sunday 15 January 2012

BUATMU SahAbaT

                           ❤• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ❤•
               ☀♥•*¨`*•.*► Doaku untukmu, sahabat◄*.•*¨`*• ♥

*☆·˙♥●*☆•·˙*☆*☆·˙♥●*☆•·˙*☆*☆·˙♥●*☆•·˙*☆*☆·˙♥●*☆•·˙*☆
Ya Allah, izinkan sahabatku menjadi sekuntum bunga, Yang dihiasi dengan kelopak akhlak mulia,                      
Harum wanginya dengan ilmu agama,
Cantiknya kerana iman dan taqwa,                                  
Namun keindahan zahirnya disimpan rapi,
Biar menjadi rahsia yang kekal abadi,
Bukan perhatian mata ajnabi,
Yang menjadi punca fitnah hati dari lelaki yang berjiwa sepi,
Wajahnya bukan mengundang dosa,

Timbulkan duri yang memagari dirinya agar terpelihara dari noda duniawi yang menghilangkan haruman sejati,Yang memudarkan kecantikan diri untuk Engkau calonkan dirinya sebagai bidadari syurgaMu nanti. Ameen.."

*☆·˙♥●*☆•·˙*☆*☆·˙♥●*☆•·˙*☆*☆·˙♥●*☆•·˙*☆*☆·˙♥●*☆•·˙*☆

:: ☑ Jom muhasabah :: ☑ Dakwah hati :: ☑ Tarbiyah diri ::

(✿◠‿◠) »» ♥ MENUJU REDHA ALLAHURABBI ♥ ««
SEMOGA ALLAH MENJAGAMU WAHAI SAHABAT YANG JAUH DARI PANDANGANKU TETAPI DEKAT DENGAN PANDANGAN ALLAH 
SEMOGA DIRIMU TABAH MENGHADAPI SEMUA DUGAAN YANG DIBERIKAN OLEH ALLAH UNTUK MENJADIKAN KITA HAMBA YANG BERSYUKUR.....
AMIN.....
COPY DARIPADA AKAUN FACEBOOK : http://www.facebook.com/groups/101439973234431/   serta kredit buat http://www.facebook.com/profile.php?id=100000224851667  krana telah menulis  entry nie di FB nie....

1 comment:

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...