Sunday 8 January 2012

Muslimah impiaN

  
ASSALAMUALAIKUM SAHABAT2 SEMUA....
Tengah buat apa tue...apa khabar iman sahabat hari nie???
ana harap makin mantap dari hari ke hari.......AMIN...
orait....hari nie ana nak bercerita berkenaan dengan muslimah impian....yup...itu harapan ana dan semoga satu hari ana akan jadi muslimah sepertimana impian ana.....
erm...agak2 kenapa ana buat entry tentang muslimah impian inii...sebabnya ialah ana nak semua orang tahu bahawa walau sesiapapun kita...kita tetap layak untuk jadi seorang MUSLIMAH yang baik dan DISAYANGI SEMUA ORANG....
ANA TERTARIK DENGAN KATA2 NIE :::~~
Siapa pun kamu di masa lalu,
itu tidak bermakna kamu TIDAK BERHAK untuk menjadi seorang Muslimah yang
BAIK, DISAYANGI dan DIHORMATI..
YAng peNTINg KAmu berusaha MENDIDIK diri menjadi Muslimah yang baik
PERLU diteruskan
TANPA mengenal erti penat apatah lagi jemu..
tinggalkan masa lalu yang perit itu
..jadikan ia satu PENGAJARAN bukan satu penyesalan yang berpanjangan..
 (。◕‿◕。)
tengok..besT kan...agak2 nak jadi muslimah impian tak selepas nie...(yang angguk tue boleh la teruskan niat tue)...itu tandanya hatimu masih suci wahai muslimah....bakal pendakwah agama...bakal individu muslim....
sama2 bersihkan hati yer...ingat...HIDAYAH tue milik ALLAH dan HIDAYAH tidak akan datang bergolek seperti bola...ianya HANYA UNTUK INSAN YANG MENCARI HIDAYAH ITU.... 
 JADI.....
 (。◕‿◕。)
buat la keputsan sahabat2 ana sekalian.....
sayangi AGAMA ISLAM...
INDIVIDU MUSLIM PILIHAN HATI 
ATAU 
INDIVIDU BUKAN MUSLIM PILIHAN HATI.... 
JUMPA LAGI...

ASSALAMUALAIKUM.... 
 

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...