Thursday 17 January 2013

Jumaat Yang Indah Part 2

Assalamualaikum......


dah solat zuhur wahai semua muslimah yang diredhai dan dirahmati oleh Allah? || tentu dah kan || Alhamdulillah....

Untuk kaum muslim pulak..... dah solat jumaat wahai bakal iman dan penerus generasi kepimpinan Rasulullah?? 

apa? nak tanya ana?? ||Alhamdulillah.....lepas makan tadi ana dah solat sekarang ana sedang mengadap my lappie dan mencoret tentang keindahan sepanjang jumaat ini......

erm...cerita kedua bermula apabila ana masuk ke pejabat...... erm..berdebar juga ana melihat lampu di bilik ketua ana sudah bernyala dan ini menandakan bahawa ketua ana dah okey dari deman..... erm...yang ana xterduga, ana baru siap letak beg dan bertanyakan bahawa bolehker ana masuk sekarang sebab sekarang bukan waktu kerja lagi? belum pun habis dijawab soalan ana tue. ketua ana dah ada kat belakang dan siap senyum lagi. 

ana apa lagi...memang malu sangat namun ana hanya balas senyuman itu dan dia pun mengajak ana untuk berjumpa di bilikknya...dan Alhamdulillah sepanjang perkenalan dan perbualan ini ana dapat rasakan ketenangan walaupun sedikit kalut untuk berjumpa dengan ketua baru....

Alhamdulillah....segalanya dipermudahkan.....

 

Alhmdulillah....

jumpa lagi nanti yer....

Assalamualaikum......

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...