Thursday 17 January 2013

kembali menulis

Assalamualaikum...


Yesss.... hari nie ana rasa ana nak kembali menulis menulis dan menulis....erm..dah lama ana xmencoret bukan hanya di blog tapi di FB pun sama....bukan sebab apa cuma adalah dugaan demi dugaan yang berlaku dan menyebabkan hobi ana yang satu nie terbantut......apapun setiap yang Allah berikan nie ada hikmahnya kan..cuma kita yang kadang2 manusia yang banyak khilaf nie mengabaikan setiap yang ditegur oleh Allah......

Menulis nie sebenarnya satu kepuasan....Alhamdulillah Allah kembalikan semula nikmat yang telah lama ana tinggalkan ...ana rasa sangat best menulis dan ana berharap suatu hari nanti ana ditakdirkan menjadi penulis terkenal....::: tapi ana nie bukannya dalam golongan orang yang minat membaca pun :::: hehehe....tapi xperlah ana akan cuba.......

Erm...sebenanrnya di saat ini ana mengantuk dan tiba-tiba selepas mengambil angin sikit ana rasa macam nak buka blog dan kembali menulis..... rindunya zaman student dulu yang banyak masa free....semua perkara kita boleh lakukan.... kalau zaman student dulu ana selalu enulis...di laptop, di blog, di ruangan cerpen dan banyak lagi la......

Sekarang ana nak mulakannya semula.... yesss.....Insya-Allah......

Semoga Allah mempermudahkan semua kerja ana dan juga semua sahabat-sahabat pembaca sekalian..... 


 

Jumpa lagi yer....

Assalamualaikum....

2 comments:

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...