Thursday 17 January 2013

Jumaat yang indah

Assalamualaikum semua....

bertemu lagi kita...kan ana dah cakap yang ana akan kembali menulis....so kesempatan masa yang ada nie akan ana gunakan untuk menulis.....

Alhamdulillah...hari nie semua kerja ana berjalan dengan lancar dan ana dapat hadapi dengan tenang walaupun saat bercakap dengan pegawai lelaki ana sedikit malu dan segan (kelakar kan) huhuhu....

hari nie hari Jumaat, 06 Rabiulawal 1434 Hijrah ana mulakan dengan azam untuk mengoreng roti dengan resipi kakak ana iaitu susu celup telur dan susu. mulanya ana xnak buat sebab ana rasa macam xsempat tapi Alhamdulillah...Allah bagi kesempatan untuk membuatnya maka siaplah roti tue ||apa, korang nak tengok gambar??|| erm..sebab pagi jadi ana xsempat ambil gambar...sorry yer... 

 

hehehe...lebih kurang macam tue la ana celupkan dalam telur tapi ana tambah susu...menjadikan ia sedap berkrim... ||sedap tue bukan ana cakap tapi kawan-kawan serumah ana..... || ~gembira ana bila ana tengok mereka semua makan dengan penuh gaya ...Alhamdulillah......

okey...siap2 roti tue ana terus laksanakan perintah Allah dan bersiap untuk ke tempat kerja || tolong jangan tanya la ana bangun pukul berapa untuk masak nie yer ||....hehehe..... 


k...bersambung kejap agi....

nak kuar makan dulu....

Lapar...


Assalamualaikum 

 

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...