Thursday 17 January 2013

senyum itu indah

Assalamualaikum sahabat-sahabat ana sekalian...

sedang berbuat apaka kalian semua...moganya setiap pekerjaan yang kita lakukan ini akan memberi rasa yang baik dan bermanfaat di sisi Allah.....

sebelum apa-apa, marilah sama-sama kita membaca Ummul kitab Al-Fatihah untuk membeikan ketenangan dalam diri kita nie.....

dah baca? Alhamdulillah/.....

jadi, hari nie ana nak bercerita teentang senyum. tentu semua macam pelik jer kan bila ana cakap senyum itu indah kerana kita xboleh rasa senyuman itu kan... namun cubalah berbalik melihat jiran kita yang sedang tersenyum tengok kita. eerm..manis kan?

erm...semua orang tentu ada perkara yang membolehkan dia tersenyum indah...samalah macam ana setiap perkara manis itu akan ana kenang dan meeembuatkan ana lupa akan semua kesedihan,,,,,,

walaupun penat, ada orang yang senyum nie menjadikan kita seorang yang sangat manis dan menanrik,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...