Tuesday 1 November 2011

2/11/2011

ASSALAMUALAIKUM SAHABAT-SAHABAT .....

APA KHABAR SEMUA......harap-harap sihat dan  ceria selalu......

ALHAMDULILLAH...ana bersyukur sangat sebab hari nie ana terlepas sedikit dari beban asigment yang sepatutnya dihantar minggu ini.....tapi tiba2 lecturer kata kena hantar lepas raya...apalagi gembira la hati kecil ana.....

lagi satu ana juga gembira sebab esok ana akan balik kampung..berjumpa dengan AYAHANDA DAN BONDA...Banyak perkara dan agenda sudah terancang di kepala nie...tapi xtahu la akan tertunai atau tidak...tapi ana harap ana berjaya menyelesaikannya......semoga ALLAH Mempermudahkan urusan ana....

INSYAALLAH......

tapi...dalam masa yang sama...ana juga rasa sedih sebab ana akan tinggalkan taman2 ilmu.....SURAU AL FALAH....banyak yang ana belajar dari sinie.....ana doakan semoga ana datang lagi cnie...tadi pun rasa macam xnak balik jer.....sedey dan sayu...semoga semuanya ok2 saja......

buat sahabat-sahabat perjuangan~~jaga surau baik2 yer.....jangan nakal2..manfaatkan taman2 ilmu.....

ASSALAMUALAIKUM.....

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...