Wednesday 16 November 2011

aNa bERcIntA...

ALHAMDULILLAH.....

masih  lagi diberi peeluang untuk menulis di ruangan inii.....

tapi mintaa maaf yer....

SEBAB

post INI sangat ringkas dari ana sebelum ana melangkaH menuju ke rumah ALLAH....


TADI

tengah ana buka FB ana ternampak kata2 nieE....

Cinta xperlu d nyata.. 
xperlu d heboh2 wpun g jom heboh.
. rahsia mu rahsiaku bersama.. 
cinta dgn allah mudah saje ~ 
solat n ikut do n don't & n cinta pd manusia.. do action is count..

jadi....
dapat tangkap tak apa yang ana nak cakap???

CINTA ANA MILIK ALLAH.....=) 



 Jumpa lagi....

ASSALAMUALAIKUM......

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...