Saturday 26 November 2011

❤• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •❤
 
puisi untukmu sahabat : 
 
wahai sahabat......
 
dalam kita melangkah menuju ke akhirat...
 
sama2 lah kita berfikir dan mengingati tujuan asal kita
 
dijadikan untuk ALLAH 
 
indahnya persinggahan sementara ini.....
 
:::::::::::::::
::::
 
sahabat...
 
jagalah hati yang dianugerahkan oleh ALLAH ini...
 
"carilah hatimu sewaktu membaca AL-Quran....
 
jika tidak kau temui carilah hatimu ketika mengerjakan 

solat....

jika kau tidak temui carilah hatimu ketika duduk tafakur 
 
mengingati mati.....

jika tidak kau temui juga, berdooalah kepada ALLAH

UNTUK HATI YANG BARU....
 
♥.♥.♥.♥.♥.♥..♥.♥.♥.♥.♥.♥. 
♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥..
♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.
♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.
♥.♥.♥.♥.♥.♥.
♥.♥.♥.♥.
♥.♥.♥.
♥.♥.
       ♥.        

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...