Wednesday 23 November 2011

menaNgiS

 ASSALAMUALAIKUM SEMUA.....
ALHAMDULILLAH......ANA BERSYUKUR MASIH BERADA DI BUMI ALLAH DAN MASIH BERPELUANG UNTUK MENGUCAPKAN SYUKUR KEPADA ALLAH.....
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¨¯`♥ jANGAn BerseDIh SAyaNG ♥¨¯`Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

♫•*¨*•.¸¸ﷲ♥.♥ﷲ¸¸.•*¨*•♫♫•*¨*•.¸¸ﷲ♥.♥ﷲ¸¸.•*¨*•♫♫•*¨*•.¸¸♫
~mesti ada yang pelik kan kenapa ana tulis jangan beersedih sayang......sebenarnya kata2 tue untuk ana sendiri....sebab sekarang nie ana tengah bersedey.....

jangan tanya kenapa yer....sebab ana sendiri pun xtahu kenapa ana tengah bersedey sekarang.....tapi harapnya sedey ana nie bermanfaat bagi ana......
 
Dengan menyeBut  namaMU  YA Allah
yang Maha Pengasih  Penyayang.

Segala Puji bagimu Ya Allah pemelihara Alam Maya.

Enkau Maha Pengasih dan Penyayang

  YANG MENGUASAI Hari Pembalasan.

HanyaLah KEPADAMU  kami menyembah 
dan
hanya padaMU kami
mohon pertolongan.

Tunjukkanlah kepada kami ke jalan yang lurus,
jalan orang- orang yang  Kau beri nikmat
   bukan jalan mereka yang Kau  murkai 
dan
bukan pula jalan mereka yang sesat.
 -Senandung AL Fatihah-
 
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¨¯`♥ jANGAn BerseDIh SAyaNG ♥¨¯`Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
 ingat....ALLAH sentiasa ada memerhatimu......usaplah air mata itu sayang....biarlah ALLAH yang mengadili semua ini.....)
 

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...