Wednesday 16 November 2011

sELamat hari lahiR



ASSALAMUALAIKUM sahabat-sahabat ana semua......

hari nie 17 november 2011....tahu kenapa ana buat post pasal tarikh nie.....

ana saja nak bagitahu kepada sahabat semua bahawa hari nie ialah 17 november 2011...bersamaan dengan hari khamis dan 21 zulhijjah....

heheeh.....bukan itu sebenarnya yang ana nak cakap...tapi ana nak bagitahu yang hari nie ialah ulang tahun kelahiran sahabat ana...orang yang sangat ana hormati...selalu menolong ana dan sentiasa bersama ana di saat ana senang dan susah.....

kalau tahun lepas....tarikh lahir beliau jatuh pada hari raya kurban dan beliau  mampu untuk menyambut hari raya seperti ana...tersenyum indah untuk semua dan memberi harapan untuk semua orang....tetapi kali ini ALLAH memberi sedikit ujian untuk beliau...ana harap  beliau tabah hadapi ujian ALLAH inii..... 

buat beliau......

" JANGAN BERDUKACITA DI ATAS APA YANG DIATURKAN OLEH ALLAH....SEBAB  ALLAH MAHA MENGETAHUI APA YANG KITA TIDAK TAHU...."


ana doakan semoga sahabat ana nie diberi kekuatan oleh ALLAH  untuk menerima setiap ketentuan ALLAH.....(*_*)

"YA ALLAH....SESUNGUHNYA ENGKAU MAHA MENDENGAR DAN MENGASIHI....BERILAH KEKUATAN UNTUK SAHABATKU BAGI MENJALANI UJIAN YANG HANYA KAU KETAHUI SEBAB DAN NIKMATNYA....PERMUDAHKAN SEGALA URUSAN SAHABATKU INI DAN YANG PALING PENTING KAU REDHAKAN PERJALANAN SAHABATKU DI ATAS DUNIAMU INI....

P/S~~tolong doakan  sahabat ana  yer......

 


 

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...