Monday 25 February 2013

Alhamdulillah

Assalamualaikum semua....

apa khabar

Sihat  ker??

Ana harap semua sihat dan ana sendiri pun Alhamdulillah sihat dan masih mampu meneruskan hidup seperti biasa tetapi harapnya makin indah dan terus indah....

erm..hari nie ana nak bercerita tentang kerja baru ana di bahagian penerbitan nie...Alhamdulillah ana sangat teruja berada dalam team nie... sangat teruja ana diberi amanah untuk membelek kamus dewan yang selalu ana impikan untuk memilikinya....


sebagai bakal penulis (ecececeh....berlagaknya ) ana rasa macam best sangat sebab dalam kamus dewan nie banyak yang ana pelajari... walaupun hanya mencari makna namun ianya mampu untuk membuatkan ana tersenyum kepuasan....

Kamus .. Kamus...suatu hari nanti kamu akan kumiliki jua.....

wahai sahabat-sahabat...sementara masih ada masa nie tuntutlah ilmu jangan nanti kamu akan rugi.....


itu saja.... jumpa lagi

Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...