Thursday 14 February 2013

soalan cepu cemas....

assalamualaikum sahabat-sahabat semua....

seminggu bersarang blog ana nie kerana baru-baru nie ana balik kampung dan kat kampung ana xde line untuk update blog mahupun status fb ana sendiri pun... jadi bila ada kat sini ana manfaatkan dengan melayari blig-blog sahabat ana....

Alhamdulillah...hati yang rapuh menjadi kuat apabila membaca kata-kata bersemangat daripada kawan-kawan semua...terasa betapa besarnya anugerah yang dikurniakan oleh Allah ini.....

Tengah-tengah ushar blog ana terbaca artikel dalam blog nie

http://ptssrapi.blogspot.com/2012/09/adab-sebelum-tidur-sunnah-rasulullah.html

ternyata soalan-soalan cepu cemas yang diberikan ini mampu membuatkan ana terfikir balik tentang apa yang biasanya kita buat sebelum kita tidur...


JOM UBAH DIRI....

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...