Friday, 28 October 2011

adam dan hawa idaman

~ASSALAMUALAIKUM SEMUA (*_*)

~APA KHABAR IMAN SAHABAT ANA SEMUA

~AGAK2 MANTAP ATAUPUN SEDIKIT GOYAH?????

ana harap semoga iman kita semua semakin meningkat yer...INSYAALLAH......

hari nie ana buka fB ana....pastu ana terjumpa satu artikel berkenaan dengan dengan kehenseman  adam  dan hawa......agak2 dimanakaH kecantikan adam dan hawa ini terletak....(hehehe..malu ana nak tulis)...tapi xperlah ana gagahkan juga menulis buat tatapan sahabat2 semua....

adam yang hensem bukanlah adam yang mempunyai mata yang seksi...bibir yang seksi, dada yang bidang...urat berketul-ketul.....pastue jalan berlagak macho seperti salman khan, shahrukh khan tetapi adam yang hensem ialah seorang adam yang :


xsabar ek????heheheeh...nie ciri adam  yang hensem :

 ADAM yang mampu mengalirkan airmata untuk ingatan

 ADAM yang sedia menerima segala teguran

 ADAM yang memberi madu,setelah menerima racun

 ADAM yang tenang dan lapang dada

  ADAM  yang baik sangka

 ADAM yang tak pernah putus asa 


orait....dah baca ek..macam mana kaum adam???mampukan anda jadi sepertI ini.....semoga ALLAH MEMBERIKAN PELUANG  kepada golongan yang ADAM untuk jadi muslim yang hensem....rupa tue xpenting sangat tapi kemulian peribadi dan rohani ADAM itu yang mampu menarik hati dan menyentuh hati muslimah yang cantik.......(*_*)

KAUM ADAM...senyum senyum jugak.....jom kita tengok pula HAWA yang cantik nie macam mana pulaks yer......

buat kaum hawa lak jom kita sama2 hayati hawa yang cantik 


hawa yang cantik ialah hawa yang :



HAWA yang tahan menerima sebuah kehilangan

HAWA yang tidak takut pada kemiskinan

 HAWA yang tabah menanggung kerinduan setelah ditinggalkan

HAWA yang tidak meminta-minta agar di penuhi segala keinginan.


tengok...cantik kan????bestnyer kalau dapat jadi hawa yang macam nie.....

ingat yer golongan HAWA   kecantikkan awak tidak terletak kepada rambut yang diikat tocang kuda...yang disanggul tinggi ....yang disolek dengan make UP 3 incin...(*_*) tapi awak akan dipandangan dengan keindahan seorang HAWA   yang tabah menghadapi semua itu


SAMA-SAMA KITA MENJADI ADAM DAN HAWA YANG CANTIK YER......MEMANG SUKAR UNTUK BERUBAH TAPI KITA KENA CUBA LAH....=)

(*_*) 

LAYAN GAMBAR JOM 


ADAM HENSEM



HAWA CANTIK....





3 comments:

  1. insyaallah...mudah-mudahan dipermudahkan ALLAH SWT utk mnjd "HAWA" yg cantik dr segi zahir dan batin

    ReplyDelete
  2. kasih illahi~share la...nie kan ilmu ALLAH.....

    cik ah~insyaALLAH...sama2 kita mencuba yer....=)

    ReplyDelete