Saturday 15 October 2011

ALLAH

assalamualaikum sahabat-sahabat ana sekalian....
macam keadaan sahabat semua....ALHAMDULILILLAH, hari nie ada diberi kesempatan oleh ALLAH untuk menulis setelah 3 hari ana menyepi...ana menyepi bukan sebab apa tapi ada dugaan yang ALLAH bagi pada ana dan ALHAMDULILLAH........dugaan itu berjaya dengan pertolongan ALLAH.... 
jadi.....bila bercakap tentang ALLAH nie, ana nak semua sahabat-sahabat ana ingat yang ALLAH nie sentiasa bersama dengan kita.....ALLAH XKAN MENINGALKAN KITA SEMUA...CUMA KITA KADANG KALA LUPA AKAN ALLAH.....CUBA BAYANGKAN SATU HARI ALLAH TERLUPA NAK BAGI KITA UDARA...AGAK2 MACAM MANA LAH KITA MASA TUE....TENTU SEMUA DAH MATI KAN.....XPUN KITA MEMPERSALAHKAN ALLAH KERANA TERLUPA BAGI KITA UDARA....(TAPI ALLAH BUKAN MACAM TUE).....
cuba bACa nie...... 
♥ Jika SENDIRI jangan merasa sepi. Ada Allah yang MENGAWASi

♥ Jika SEDIH jangan pendam dalam hati. Ada Allah tempat BERkonGsi

♥ Jika MARAH jaga fikiran & hati. Ada Allah tempat MENENANGKAN DIRI

♥ Jika SUSAH jangan merasa pilu. Ada Allah tempat MENGADu

♥ Jika GAGAL jangan berputus asa. Ada Allah tempat MEMINTA

INGATLAH....ADA ALLAH DI SETIAP WAKTU KITA !!!
tengok....percaya tak...ALLAH NIE DEKAT JER DENGAN KITA.......XPERNAH NAK TINGGAL KITA...LAGIPUN INGAT KITAN IE MANUSIA YANG DIJADIKAN OLEH ALLAH DAN KITA HANYALAH HAMBA ALLAH....JAGI APA KERJA HAMBA????
 FIKIR2 KAN...DAN SELAMAT BERAMAL......

semoga kite terpilih menjadi insan yang bertuah.....


ALLAH...ALLAH....ALLAH......
 

2 comments:

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...