Saturday 1 October 2011

oktobER

Assalamualaikum semua.......

nampaknya permulaan bulan oktober dah sampai....selamat tinggal kenangan di bulan september...harapnya bulan yang mendatang ini dipenuhi dengan hidayah dan rahmat daripadaMU ya ALLAH....

agak2 apa aktiviti ana bulan 10 nie???cuba sahabat-sahabat teka????

hehehhe...biarlah rahsia apa yang ana nak buat.....

cuma pesanan ana buat sahabat2 semua......

~tingkatkan amal ibadat...sebab kita xtahu(tapi ada jugak yang dah tahu)..makin usia kita berganjak makin dekat kita dengan kematian dan kematian tidak menunggu sesiapa....janji ALLAH itu pasti......



~buatlah perubahan pada diri....perubahan pada diri nie hanya sahabat-sahabat jer dapat rasai benda itu...perubahan nie adalah dari tidak elok kepada elok tau....=) tapi jangan risau sekiranya kita dah mulakan niat untuk berubah maka ALLAH akan bantu kita.....percayalah dengan kuasa ALLAH....DIA tahu apa yang terbaik untuk kita.....




~hubungan dengan sahabat~cuba cek macam mana hubungan kita dengan manusia...ana pun mengalami masalah bila bercakap tentang sahabat nie...manalah tahu ada sahabat yang tidak puas hati dengan ana nie....kalau boleh ana nak semua orang senang dengan ana.....



tue jer la yer....SEKADAR PERKONGSIAN.......

insyaALLAH ana sambung lagi.....

ASSALAMUALAIKUM.....

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...