Thursday 20 October 2011

bersedih

Assalamualaikum semua.......


la tahzan sayang......sesunguhnya Allah sedang mengujimu.....


banyak kali ana bisikkan kata tue dalam hati...ana pun xtahu  kenapa..malam nie ada saja perkara yang ana buat ana rasa macam xkena jer.....entahlah...hanya ALLAH yang maha mengetahui semua ini...


xperlah...xperlu sedih2 lagi......


jom...muhasabah diri...sebab kadang2 ALLAH bagi sesuatu tue sebab ALLAH NAK KITA SEMUA SEDAR YANG ALLAH SAYANGKAN KITA DAN SEDANG MENGINGATI KITA.....


TERIMA KASIH YA ALLAH......


ALLAH....ALLAH...ALLAH.....








gambar itu hanya hiasan yer....=)

No comments:

Post a Comment

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...