Thursday 27 October 2011

ana bukan yang TErbaik...tapi ana nak jadi BAIK

ASSALAMUALAIKUM..........

ALHAMDULILLAH SAHABAT-SAHABAT ANA SEKALIAN......HARI NIE ana mampu lagi tersenyum indah, mampu lagi menjalani hidup seperti insan lain....xtergambar rasanya syukur ana pada ALLAH yang meminjamkan semua nikmat ini pada ana......

berbalik pada tajuk ana hari nie......ANA BUKAN YANG TERBAIK...TAPI ANA NAK JADI BAIK...panjang kan tajuknya......agak-agak sahabat boleh teka tak apa yang ana nak sampaikan??



ana nak bagitahu.....


ana bukan insan yang terbaik....

masih banyak lagi yang perlu ana belajar

masih banyak lagi yang perlu ana perbaiki...

masih banyak lagi yang ana kena dalami..

masih banyak lagi ana kena baca

masih banyak lagi benda yang ana xtahu 

dan semuanya masih banyak la....


TAPI 

 ana nak jadi baik....

ana nak  jadi yang terbaik...

ana nak  perBAIKki diri ana

ana nak jadi lebih baik dari sebelum ini.....

itu coretan hati ana....tiada kena mengena dengan siapa2 tau....hehehe....kalau ada yang terasa tue ana minta maaf tau  sebab ana buat nie ialah semata-mata untuk peringatan pada diri ana..

ANA AKAN CUBA........tanamkan dalam diri yer sayang......

semoga panji-panji ISLAM KEKAL DALAM HATI ANA DAN SEMUA UMAT ISLAM......DAN BUAT SEMUA MUSLIMIN TERUSKAN PERJUANGAN ANDA UNTUK TEGAKKAN AGAMA, DAN BUAT SEMUA MUSLIMAT TERUSKAN PERJUANGAN DAN JANGAN BERHENTI UNTUK MENEGAKKAN AGAMA ISLAM.........

SEMOGA KITA SEMUA BERJAYA.....




2 comments:

  1. insyaallah..mudah-mudahan istiqamah...jom sama2 brjuang mmprbaiki diri utk mnggapai redho ALLAH SWT..

    ReplyDelete

Rindu Itu Memenatkan

😢😢 Aku rasa sedih.  Aku rasa pilu. Aku rasa rindu. Aku rasa letih. Saat ini aku rasa biarlah aku pejamkan mata dan bermimpi utuk balik ke ...